Drahé neznamená dobré. Platí nejen o jídle.



Páteční večer strávený v poměrně drahé restauraci v centru Prahy nabízí otázku, zda je Praha opravdu místem, kam se člověk může vydat hledat dobré jídlo. Já, jako člověk, který má poměrně přehled o nabídce pražských restaurací a spektru podniků, které je zde vhodné navštívit, mám poměrně smíšené pocity z mojí návštěvy Koga ve Slovanském Domě.
Servis zde opravdu odpovídá cenové kategorii restaurace, což se nedá bohužel říci o jídle. Poměrně průměrné jídlo servírované opravdu profesionálním a příjemným personálem - to je Kogo. Dobrý servis je v Praze spíše vyjímkou než pravidlem, proto člověk odchází z restaurace víceméně uspokojen.


Jednou z předních charakteristik tohoto podniku je široká nabídka mořských plodů, které jsou připravovány na jaderský způsob. Možná proto není podnik mojí first choice. Obecně mám totiž radši mořské plody na řecký způsob. Celkově balkánská kuchyně není nic pro mě.
Člověk se zde setká  s velmi různorodou klientelou, která rovněž může být rušivým elementem návštěvy tohoto podniku. Z mého pozorování je takovým nepsaným pravidlem, že každý lepší podnik přitahuje hosty, kteří podnik vyhledávají s cílem utvrdit si svůj status stávající, nebo se přiblížit vysněnému standartu. Pro ty, co jako já navštíví podnik při vyjímečné příležitosti je poměrně znervózňující nacházet se mezi lidmi, kteří často vypadají jako omyl plastické chirurgie nebo MUA. Ti, kteří někdy byli v nějakém ruskojazyčném podniku v Praze ví velmi dobře, o čem mluvím (:D)
Obecně se, ale jedná o velmi příjemné prostředí, které ještě ráda znovu navštívím.

Teď tedy k tomu, o čem se bavím neméně ráda, než o jídle. Pro tuto příležitost jsem zvolila světle fialkové šaty z Reserved. Ze strany nabírané a poměrně vzdušné šaty byly ideální volbou pro příjemný večer v centru města. Doplnila jsem je sandálky a kabelkou z Bershky. Poměrně nezvykle jsem se rozhodla pro delší střapaté náušnice značky H&M. Takové výrazné náušnice nenosím asi od střední školy, takže tohle bylo celkem dejavu. Podobně tedy jako psaní blogu(:D).

Komentáře